De producten van digitale productbouwers kunnen bij hun klanten veiligheidsproblemen introduceren. Verschillende factoren hebben ertoe geleid dat recent het bewustzijn rond cyberveiligheid van ...
Door aan een fysiek product digitale diensten toe te voegen - digitale servitisatie - kan je een langetermijnrelatie uitbouwen met je klanten en waarde creëren voor je bedrijf én voor je klanten.
Digitale servitisatie is het verrijken van een fysiek product met digitale diensten om zo meer toegevoegde waarde te bieden aan je klanten. Je ontwikkelt met andere woorden een smart product. Zo kan ...
Het InsightProducts-project was bedoeld om bedrijven te helpen hun product- en dienstenaanbod te optimaliseren via het rendabel verzamelen en gebruiken van relevante en kwalitatieve productdata met ...
Digitale servitisatie is een welbepaald type van servitisatie. In dit nieuwe verdienmodel komt de waarde van digitale diensten die een fysiek product verrijken. De duidelijkste voorbeelden hiervan ...
Om tot een kwalitatief hoogstaande gegevensverwerving te komen, moet de digitale sector optimaal gebruikmaken van sensoren. Sirris, Hahn-Schickard en het FZI Research Center for Computer Science ...