Voorwoord door Herman Derache, Managing Director Sirris

Investeringen en advies doen technologische industrie bloeien

In 2017 hielp Sirris 1.100 klanten met innoveren en er werden 1.500 projecten afgerond. Op basis van cijfers van Agoria konden we de economische prestaties van de laatste tien jaar van onze klanten vergelijken met het gemiddelde van de sector. Deze vergelijking leerde ons dat onze klanten er in slaagden 12 procent meer toegevoegde waarde te creëren.

Innovatieprojecten
Bedrijven
1,3 Mln
Investering machines

R&D activities

Digitale technologie verandert de wat en hoe aan zakendoen. Digitaal ondersteunde innovatie verandert de kern van wat bedrijven te bieden hebben, en heeft zo vaak een invloed op het product en het businessmodel.

Meer

In tijden van concurrentie op wereldschaal, is meerwaarde bieden via producten een belangrijke strategie om zich te onderscheiden.

Meer

Wie over een nieuwe generatie producten spreekt, weet uiteraard dat dit gevolgen zal hebben op de productievloer. Maar ook andere factoren zorgen ervoor dat de productie van morgen een drastische transformatie zal ondergaan.

Regional news

Regio Brussel

Brussel, hoofdstad van digitale transformatie

Regio Vlaanderen