Materialen

Slimme deklagen

Waterafstotend, slijtvast, corrosiewerend, antibacterieel, makkelijk schoon te maken, zelfreinigend … De toepassingen van coatings zijn even talrijk als de voordelen. Sirris helpt Belgische bedrijven al jaren de allernieuwste coatingtechnologieën onder de knie te krijgen. Meer bepaald in ons Smart Coating Application Lab in Diepenbeek, dat in 2016 werd uitgebreid met gloednieuwe coatinginfrastructuur.

Onzichtbare coating voor oldtimeronderdelen gezocht... en gevonden

Sirris dook onder de motorkap van oldtimers en ondersteunde Cebo Automotive in zijn zoektocht naar een onzichtbare, beschermende coating voor motoronderdelen.

Versnelde levenscyclus van pvc-zeilen helpt coatinghoudbaarheid bepalen

Om de levensduur van de gecoate pvc-zeilen van Veldeman Structure Solutions in kaart te brengen, voerde Sirris versnelde verouderingstesten uit.

Eurautomat zet elektrostatische ontlading in speelautomaten schaakmat

Om zijn speelautomaten van elektrostatische ontladingen te vrijwaren, zocht Eurautomat naar een antistatische coating – samen met Sirris.

Hoe smart coating van klassieke lak een hittewerend schild maakt

Lakkerij Vepola rekende op Sirris’ Smart Coating Application Lab om een innovatieve slimme coating als hittewerend schild uit te dokteren.